Ambalaj Tasarım

Ambalaj tasarımı ile tüketicinin satın alma kararını olumlu etkileyip satış gücünüzü yükselterek pazarlama hedeflerinize ulaşın.
ambalaj tasarım, etiket tasarım, kutu tasarım, sticker tasarım

01.

Etkileyici Ambalaj ile Satış Gücünüzü Artırın

Ambalaj tasarımı bir ürününün kişiliğini veya işlevini ayırt edici şekilde tüketiciye iletilmesinde ve kitle ile nasıl etkileşime gireceğini belirlemede önemli bir faktördür. İyi bir Ambalaj tasarımcı ile çekici ve başarılı ürün ambalaj tüketicinin satın alma kararını doğrudan etkiler ve olası satışları artırır.

İster bir etiket tasarımı ister kutu ambalaj tasarımı olsun bir ürünün dış ambalajının fiziksel biçimini, görsel görünümünü, hissini kavramsallaştırma ve uygulama sürecinin doğru yönetilmesi gerekir. Gıda ambalajı ve kozmetik ambalajı gibi sektörel farklılıklara göre strateji belirlenmelidir.

Ambalaj tasarımı fiyatları dikkate alındığında örneğin ücretsiz sticker tasarlama tercihi online etiket tasarlama sitesi veya tasarım uygulamaları kullanılarak değerlendirilebilir. Bu tasarım araçlarının çoğunun kullanımı kolaydır ve farklı ambalaj örnekleri sunar. Ancak şirketinizin vizyon ve misyonuna uygun markaya veya kişiye özel kutu tasarımı gibi yaratıcı ambalaj tasarımları yaptırmak istiyorsanız, ambalaj firmaları veya uzman bir ambalaj tasarımcısı düşünmelisiniz. Karar vermenizi kolaylaştırmak için ambalaj örneklerini hemen inceleyebilirsiniz.

02.

Planlar

Planlar belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak planlarda eklemek veya çıkarmak (ortak özellikler hariç) istediğiniz özellikler varsa özel plan oluşturabilirsiniz.

Basic

Pack

  • 1 ad. Ürün Etiket / Sticker Tasarım
  • Örnek Modelleme (Mockup)
  • Standart Dosya Formatları
  • Farklı Ölçüye Uygulama (Opsiyonel)
  • Farklı Dil Versiyonu (Opsiyonel)
  • Teşekkür / Not Kartı Tasarım
  • Broşür Tasarım
  • Ürün Kutu Tasarım
  • Kurumsal Çanta Tasarım
  • Instagram Post Tasarım
  • Katalog Tasarım (16 syf)

Standard

Pack

  • 2 ad. Ürün Etiket / Sticker Tasarım
  • Örnek Modelleme (Mockup)
  • Standart Dosya Formatları
  • Farklı Ölçüye Uygulama (Opsiyonel)
  • Farklı Dil Versiyonu (Opsiyonel)
  • Teşekkür / Not Kartı Tasarım
  • Broşür Tasarım
  • Ürün Kutu Tasarım
  • Kurumsal Çanta Tasarım
  • Instagram Post Tasarım
  • Katalog Tasarım (16 syf)

Premium

Pack

  • 3 ad. Ürün Etiket / Sticker Tasarım
  • Örnek Modelleme (Mockup)
  • Standart Dosya Formatları
  • Farklı Ölçüye Uygulama (Opsiyonel)
  • Farklı Dil Versiyonu (Opsiyonel)
  • Teşekkür / Not Kartı Tasarım
  • Broşür Tasarım
  • Ürün Kutu Tasarım
  • Kurumsal Çanta Tasarım
  • Instagram Post Tasarım
  • Katalog Tasarım (16 syf)

Not: İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir.

03.

SSS

Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.

Ambalaj tasarımı nedir?

Ambalaj tasarımı bir ürünün tüketici ile anlamlı bir bağ kurulmasını sağlamak amacıyla kişiliğinin veya işlevinin biçimsel unsurlar ile birleştirildiği görsel iletişim sürecidir. Ambalaj tasarımın amacı, bir ürününü tüketiciye ayırt edici bir şekilde ileterek olası satış oluşturmak ve pazarlama hedeflerine ulaşmaktır.

Ambalaj tasarımın 4 temel işlevi nelerdir?

Ambalaj için göz önünde bulundurulması gereken dört temel işlev muhafaza, kolaylık, koruma ve iletişimdir. İyi bir ambalaj özellikle perakende ürünleri için önemlidir. Örneğin satılan bir ürün sınırlı sayıda ise kutu tasarımları veya ürün ambalajı bunu yansıtması gerekir.

Ne tür ürünlerin ambalaja ihtiyacı var?

Bir pakette gelen her ürünün bir ambalaja ihtiyacı vardır. Buna işletmenin mağazasında yer alan veya çevrimiçi olarak kargoyla göndereceği çok çeşitli ürünler dahildir. Örneğin çikolata, kahve, zeytinyağı, parfüm vb. Ürün ambalajı örneğin şampuan şişesindeki etiket gibi basit bir sticker tasarım veya şık logolar ve grafiklerle özel tasarım kutu içine yerleştirilmiş bir teknoloji ürünü gibi ayrıntılı olabilir.

Bir ambalajı iyi yapan şey nedir?

İyi ambalaj ürüne bağlı olarak değişecektir. Farklı tüketim mallarının tasarımları için farklı hedefler olacaktır. Örneğin bir parfüm ambalajı sade ve şık bir algı amacı taşırken, bir çocuk oyuncağı ambalajının parlak ve eğlenceli olması gerekebilir. İyi bir ambalaj içindeki ürünle uyumlu, göz alıcı, görsel olarak hoş ve akılda kalıcı olmalıdır.

Ambalaj tasarımcısı seçerken nelere dikkat etmeliyim?

Ambalaj tasarımcısı, tasarım sürecini baştan sona yönlendirir. İşlevsel ve tüketiciye hitap eden ambalajlar oluşturmak için biçim, renk ve tipografi gibi grafik tasarım öğelerini kullanarak dikkat çekici ambalaj malzemeleri üzerine prototip tasarlar ve uygular. Ambalaj doğru yapıldığında güçlüdür ve bir ürünü popüler, daha iyi bilinen markalar arasında bir kahraman yapabilir. Bunu doğru yapmak uzman bir ambalaj tasarımcısının becerilerini gerektirir. Bu nedenle bir ambalaj tasarımcısının portfolyosunu inceleyerek başlamak her zaman en iyisidir. Tarzlarını anlamak için önceki ambalaj örnekleri inceleyin ve size uygun olup olmamasına göre değerlendirin.

Ambalaj tasarımı fiyatları ne kadardır?

Ambalaj tasarımı fiyatları ürünün türü, cinsi, malzemesi, çeşitliliği, niteliği, niceliği gibi çok sayıda faktöre ve tasarım süreci için ihtiyaç duyulan zamana göre farklılık göstermektedir. Bazı tasarım ajansı veya ambalaj tasarımcısı proje bazlı maliyet hesaplaması kullanırken bazıları ise saatlik ücret formülü kullanır.