About Me

"Pazarlama, teknoloji ve tasarım destekli bir disiplin olması sebebiyle markalar, teknik kapasitelerini kendi DNA’larına aktarmalıdır" Mustafa A.

multidisipliner tasarımcı, grafik tasarımcı, web tasarımcı, dijital pazarlama uzmanı, sosyal medya yöneticisi

01.

Multidisipliner Tasarımcı
Mustafa Albayrak

Mustafa Albayrak, 1983 yılında Uşak’ta doğdu. İlk, orta, lise öğrenimini Kütahya’nın farklı ilçe ve okullarında tamamladı. 2005 yılında Bursa Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Resim-İş Eğitimi Bölümü’nde Lisans programını tamamladı. Ana sanat dalı olarak Grafik Tasarım, yan dal olarak ise Dijital Pazarlama alanında uzmanlaştı. Mustafa Albayrak afiş tasarım kategorisinde ulusal ödüllere ve dijital pazarlama alanında global sertifikasyonlara sahiptir.

2006-2014 yılları arası reklam ve medya sektörü ile ilgili çeşitli kurumlarda, farklı rol ve statülerde görev yaptı. Mustafa Albayrak 2014 yılından beri kendi markası ile global ve ulusal markalara; Logo Tasarım, Kurumsal Kimlik, Web Tasarım, Ambalaj Tasarım, Google Ads, Sosyal Medya Pazarlama, E-ticaret gibi alanlarda hizmet vermektedir. Ayrıca kurucusu olduğu dijibon.com markasıyla içerikler üretmeye devam etmektedir.

02.

İş Süreci

Ön Hazırlık

Keşif ve Veri Analizi olmak üzere iki aşamadan oluşur. Hedef Tespiti, Hedef Kitle, SWOT Analizi, Veri Seçimi, Veri İşleme ve Dönüştürme gibi konuları kapsar.

Üretim

Strateji ve Uygulama olmak üzere iki aşamadan oluşur. Tanı ve Teşhis, Eylem Planı, Taktik, Hazırlık, Tasarım, Üretim, Kontrol ve Denetim gibi konuları kapsar.

Teslim

Ölçüm & Optimizasyon ve Teslim olmak üzere iki aşamadan oluşur. Performans Ölçümü, Değerlendirme, Performans İyileştirme ve Teslim gibi konuları kapsar.

03.

SSS

Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.

Değer öneriniz nedir?

Verimlilik (Tasarım Üslubu), İşlevsellik (Disiplinler arası Yetkinlik), Tutarlılık (Tümleşik Pazarlama Stratejisi), Sürdürülebilirlik.

Neden sizi tercih edelim?

Çünkü disiplinler arası yetkinliğimin dinamik yapısının sağladığı işlevsellik ve verimlilik ile tümleşik pazarlama stratejilerimin sağladığı tutarlılık ve sürdürebilirlik üzerine güçlü değer önerim var.

Video veya yüz yüze görüşme sağlıyor musunuz?

Teklif veya iş-süreci öncesi/sonrası için çarşamba veya cumartesi günü, 14.00-18.00 saatleri arasında bir (1) saat, video-görüşme (Google Meet) veya yüz yüze-görüşme (Bursa) randevusu web-sitede yer alan iletişim formu aracılığıyla en az iki (2) iş günü öncesi belirlenmek koşuluyla sağlanabilir. Randevu durum bildirimi e-posta adresinize iletilir ve olumlu sonuç sonrası; randevu kaydı ve hatırlatması için Google Calendar uygulamasında işlem gerçekleştirilir.

Acil iş alıyor musunuz? Yalnız mısınız yoksa ekibiniz var mı?

Malesef acil iş alamıyoruz. Çünkü programlı çalıştığımız için; dış kaynaklı herhangi bir ani durumun mevcut iş-planımızı olumsuz etkileyerek, diğer hizmet-alıcıların iş-teslim sürelerinin gecikmesi gibi telafisi mümkün olmayan sonuçların yaşanmasını önlemek ve kaliteyi korumak temel önceliğimizdir.

Mustafa Albayrak, yalnız çalışan bağımsız bir profesyoneldir. Fakat Türkiye’nin farklı şehirlerinde; her biri kendi alanlarında başarılı ve seçkin, iletişim ve tasarım üslubumuza uygun bağımsız profesyoneller ile işbirliğinin gerçekleştirildiği özel bir iş-ağına sahibiz. Bizi diğerlerinden farklı kılan stratejilerimizden biri de bu konudur. Daha fazla bilgi için Kolektif İş Modeli sayfasını inceleyebilirsiniz.

İşin türü, niteliği, niceliği (adet), gerekli zaman (saat, gün vb) ve o anki iş-durumu (yeni bir işe açık/kapalı) gibi faktörlere göre söz konusu iş, Mustafa Albayrak tarafından yapılabileceği gibi; takvime dayalı programa göre iş-birliği içerisinde olduğumuz başka bir uzman tarafından da yapılabilir. Tüm senaryolarda ortaya çıkan iş-çıktısı, kalite standartlarımızı karşılayacak nitelikte olacaktır.

Fikri mülkiyet hakları nelerdir?

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve ilgili mevzuattan doğan/doğacak fikri mülkiyet hakları Hizmet-Alıcıya ait olacaktır.

Gizlilik politikası neler içerir, veriler güvende mi?

Hizmet-Sağlayıcı, kanun ve ilgili mevzuattan kaynaklanan yükümlülükler dışında, sözleşmenin sona erme tarihine kadar Hizmet-Alıcı bilgilerini gizli tutmayı ve açıklamamayı taahhüt eder. Hizmet Sağlayıcı’nın kişisel verilerin korunmasına ilişkin yükümlülükleri saklıdır.