Google Reklam Yönetimi
01.
Doğru Google Reklamlar ile Yatırım Getirinizi Yükseltin
Google reklam yönetimi bir işletme veya web sitesinin görünürlüğünü artırarak doğru kitleye doğru zamanda erişim sağlamak ve olası satışları artırmak için kritik öneme sahiptir. Google reklam uzmanı ile doğru bir googleads stratejisi, işletme hedeflerine ulaşmayı sağlar ve yatırım getirisini artırır.
Google ads reklamları potansiyel müşterilere bir ürün veya hizmeti aradıkları anda ulaşmak için farklı hedefleme yöntemlerine imkan tanır. Google reklam ajansı veya google ads uzmanı tarafından sürecin sağlıklı ve doğru optimizasyon teknikleriyle yönetilmesi dijital pazarlama başarısını etkiler.
Google reklam verme fiyatları dikkate alındığında uzman desteği almadan google ads reklam verme tercihi google ads reklamcılığı becerileri ölçüsünde çeşitli çevrimiçi araçlar kullanılarak değerlendirilebilir. Bu araçların çoğu temel düzeyde kullanım kolaylığına sahiptir. Fakat gelişmiş optimizasyon teknikleri, yeniden pazarlama gibi ileri düzey google reklam yönetimi istiyorsanız, google ads danışmanlığı kapsamında google reklam ajansı veya google ads uzmanı düşünmelisiniz.
02.
Planlar
Planlar belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak planlarda eklemek veya çıkarmak (ortak özellikler hariç) istediğiniz özellikler varsa özel plan oluşturabilirsiniz.
Basic
SEM
Standard
SEM
Premium
SEM
Not: İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir.
03.
SSS
Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.
Google reklam, arama sonuçları veya google reklam ağında web sitelerin görünürlüklerini artırarak erişim ve etkileşim gibi reklamcılık hedeflerine ulaşmayı sağlayan ücretli bir çevrimiçi platformdur. Google reklam yönetimi ile çevrimiçi reklamı yapılan bağlantıya tıklayan her ziyaretçi için ödeme yapmayı içerir.
Google reklam türleri arasında Arama ağı reklamları, Görüntülü reklamlar, Video reklamlar, Alışveriş reklamları, Discovery reklamlar, Uygulama reklamları, Yerel arama ağı reklamları, Akıllı reklamlar, Maksimum performans reklamları gibi google reklam türleri bulunmaktadır.
Google reklam yönetimi işletmeler için önemlidir çünkü satın alma yolculuğunun ortasında arama motoru sonuçları aracılığıyla hedef kitlenin önüne çıkar. Çoğu kişi bir satın alma işlemi yapmadan önce çevrimiçi araştırma yaptığından, yalnızca iyi içerik sağlamakla kalmayıp aynı zamanda bu içeriği google ads reklamları ile tanıtan işletmeler muhtemelen potansiyel alıcılarla bağlantı kuracaktır. İşletmeler, bir google ads pazarlama stratejisini başarılı bir şekilde dahil ederek potansiyel alıcılarla bağlantı kurduklarında, kampanya harcamalarıyla orantılı olarak gelirlerini artırabilirler.
Google reklam (SEM) ve SEO arama motorları aracılığıyla web sitesi trafiğini artırmayı hedeflerken, bu hedefe nasıl ulaştıkları konusunda farklılık gösterirler. Temel olarak SEO, organik (ücretsiz) trafik için uzun vadeli bir strateji iken, Google ads reklamları (SEM) hızlı sonuç veren ücretli bir arama stratejisidir. SEO, arama sonuçlarındaki organik sıralamasını iyileştirmek için bir web sitesinin içeriğini ve yapısını optimize etmeye odaklanır. Zamanla, dönüşüm hunisinin üst kısmında her daim yeşil kalan trafiği yönlendirmeye yardımcı olur. Öte yandan Google reklamları (SEM) arama sonuçlarının en üstünde görünmek için çoğunlukla ücretli reklamları kullanır. Dönüşüm hunisinin alt kısmındaki dönüşümleri artırmaya yardımcı olur. Her iki strateji de dijital pazarlama için hayati öneme sahiptir.
Google reklam uzmanı bir reklam kampanyasını arama sonuçlarında veya google reklam ağında doğru biçimde organize ve optimize etme becerisine ve yetkinliğine sahip kişidir. Bu nedenle Google ads uzmanı seçerken google reklam yönetimi konusunda deneyimi ve referansları, google sertifikaları, google algoritma ve ads güncellemeleri konusunda yeniliklere hakimiyeti, google reklam politikalarına bağlılığı gibi kriterlere dikkat edilmelidir.
Google reklam yönetimi ücretleri ve kampanya bütçesi hedef kitlenin büyüklüğü, hedef konum, sektörel rekabet seviyesi, hedef kelime ve kampanya türü, niteliği, niceliği, tıklama başına maliyet gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Google reklam yönetimi kampanyalarınızı planlarken iş hedeflerinizle uyumlu ve kaynakları dikkate alan gerçekçi bir bütçe belirlemek önemlidir.