Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi ile web sitesi trafiği, marka bilinirliği, dönüşümleri ve satışları artırmak gibi hedeflere kolay ulaşın.
sosyal medya yönetimi, sosyal medya yöneticisi, sosyal medya uzmanı

01.

Stratejik Sosyal Medya Yönetimi ile Dönüşümlerinizi Artırın

Profesyonel sosyal medya yönetimi web sitesi trafiği, marka bilinirliği ve satışları artırmak gibi hedeflere yönelik sosyal medya hizmeti içerir. Sosyal medya yöneticisi ise, çeşitli sosyal medya kanallarında pazarlama stratejileri hakkında derinlemesine bir anlayışa sahip olması gereken kişidir.

Başarılı sosyal medya pazarlaması strateji geliştirme, içerik oluşturma ve veri analizi dahil olmak üzere çeşitli becerilere sahip olmayı gerektirir. İyi planlanmış, izlenebilir ve esnek sosyal medya stratejileri hızlı bir şekilde değişebilen sert rekabetin olduğu dinamik bir pazarda bir zorunluluktur.

Sosyal medya yönetimi fiyatları dikkate alındığında ücretsiz sosyal medya post tasarımı yapma tercihi online sosyal medya siteleri veya sosyal medya araçları kullanılarak değerlendirilebilir. Bu sosyal medya tasarım araçlarının çoğu kullanım kolaylığına sahiptir ve farklı post tasarım örnekleri sunar. Ancak şirketinizin vizyon ve misyonuna uygun marka kimliğini yansıtan profesyonel sosyal medya yönetimi istiyorsanız, sosyal medya ajansı veya freelancer sosyal medya uzmanı düşünmelisiniz. Karar vermenizi kolaylaştırmak için sosyal medya post örneklerini hemen inceleyebilirsiniz.

02.

Planlar

Planlar belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak planlarda eklemek veya çıkarmak (ortak özellikler hariç) istediğiniz özellikler varsa özel plan oluşturabilirsiniz.

Basic

SMM

  • 12 ad. (3 Ad. 15sn video) Post Tasarım
  • Instagram, Facebook (Opsiyonel)
  • Hedef, Strateji ve Planlama
  • Profil ve Kapak Tasarımı
  • 1 Ad. Özel Gün İçerik (Hediye)
  • 1 ad. Sponsorlu Reklam (Opsiyonel)
  • Analiz ve Optimizasyon
  • Aylık Raporlama
  • Özel Dönüşüm Stratejileri
  • Yeniden Pazarlama

Standard

SMM

  • 16 ad. (5 Ad. 15sn video) Post Tasarım
  • Instagram, Facebook (Opsiyonel)
  • Hedef, Strateji ve Planlama
  • Profil ve Kapak Tasarımı
  • 2 Ad. Özel Gün İçerik (Hediye)
  • 1 ad. Sponsorlu Reklam (Opsiyonel)
  • Analiz ve Optimizasyon
  • Aylık Raporlama
  • Özel Dönüşüm Stratejileri
  • Yeniden Pazarlama

Premium

SMM

  • 20 ad. (7 Ad. 15sn video) Post Tasarım
  • Instagram, Facebook (Opsiyonel)
  • Hedef, Strateji ve Planlama
  • Profil ve Kapak Tasarımı
  • 3 Ad. Özel Gün İçerik (Hediye)
  • 2 ad. Sponsorlu Reklam (Opsiyonel)
  • Analiz ve Optimizasyon
  • Aylık Raporlama
  • Özel Dönüşüm Stratejileri
  • Yeniden Pazarlama

Not: İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir.

03.

SSS

Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.

Sosyal medya yönetimi nedir?

Sosyal Medya Yönetimi markanızı oluşturmak, dönüşümü, satışları ve yatırım getirisini artırmak için kitleyi, hangi araçlarla (içerik / reklamlar / etkileyiciler) ve bütçeyle hedefleyeceğinizi belirlemek için strateji geliştirme ve veri analizi sürecidir. Bu süreç için sosyal medya danışmanlığı kapsamında bir sosyal medya reklam ajansı veya sosyal medya uzmani ile çalışmak her işletme için bir zorunluluktur.

Sosyal medya pazarlaması neden önemlidir?

Sosyal medya pazarlaması, kitlenizle yeni ve daha anlamlı yollarla bağlantı kurmanıza yardımcı olabilecek çok sayıda avantaj sunar. Örneğin instagram reklam verme arayışında olan bir işletme instagram reklam fiyatları ve yönetimi konusunda instagram reklam yöneticisi ile sağladığı işbirliği sayesinde pazarlama hedeflerine daha kolay erişebilir. Sosyal medya reklam yönetimi markanızı daha iyi tanıtmak, işletmenizin dijital varlığını güçlendirmek ve yeni kitlelere ulaşmak için muazzam fırsatlar sunar. Markanız gelişen, duyarlı, saygın bir şirket haline gelir.

Sosyal medya yöneticisi ne iş yapar?

Sosyal medya yöneticisi, bir markanın veya kuruluşun sosyal medyadaki (SM) çevrimiçi varlığını ve imajını denetler. Kurumsal sosyal medya yönetimi gibi misyon ve vizyona bağlı olarak kanalların uygunluğu, analizi ve değerlendirilmesi, bir strateji geliştirme, içerik oluşturma, kullanım analitiği ve proje, kampanya veya sürekli olarak geri bildirimlere yanıt vermeyi içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir. Bazı şirketler şirket içi SM yöneticilerine sahip olmayı tercih ederken, diğerleri bununla ilgilenmek için deneyimli serbest profesyonellere güveniyor.

Sosyal medya yönetimi fiyatları ne kadardır?

Sosyal medya yönetimi fiyat aralığı hizmet türüne bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir. Örneğin, kapsamlı sosyal medya yönetimi, marka bilinirliği için sosyal dinleme, derinlemesine bir içerik takvimi, ücretli facebook ve instagram reklamları ve müşteri adayı oluşturmayı içerir. Tüm bu hizmetler pahalı olabilir. Bununla birlikte çoğu küçük işletme sahibi, bu sosyal medya yönetimi hizmetlerinin yüksek yatırım getirisi göz önüne alındığında, sosyal medya yönetiminin çok uygun maliyetli olduğunu düşünüyor. Dahası bir sosyal medya danışmanı veya sosyal medya ajansı ile işbirliği, şirket içi sosyal medya yönetimi profesyonellerini işe almaktan genellikle daha ucuz olabilir.

Sosyal medya tasarımı nedir?

Sosyal medya tasarımı, bir sosyal medya platformu üzerinden dijital pazarlamanın bir bileşeni olarak kullanılan görsel olarak çarpıcı içeriklerden oluşur. Sosyal medya post tasarımı için stilize fotoğraflar, illüstrasyonlar, videolar ve memeler örnek verilebilir. Söz konusu instagram post tasarım çekiliciği ise görsel içerik metin, ses ve diğer öğeleri de içerebilir.

Doğru sosyal medya tasarımcısı nasıl bulabilirim?

İşletmeniz için doğru sosyal medya tasarımcısı bulmak için öncelikle işletmenizin belirli pazarlama hedeflerini belirlemelisiniz. Hedefleriniz marka bilinirliğini içeriyorsa, duygusal açıdan zorlayıcı görsel içerik oluşturma konusunda usta bir grafik tasarımcıya ihtiyacınız olabilir. Amacınız potansiyel müşteriler oluşturmaksa, doğru türde bir sosyal medya tasarımcısı, yalnızca potansiyel müşterilerin dikkatini çekmekle kalmayıp aynı zamanda belirli bir eylemde bulunmalarına da yol açan görsel içerik anlayışına sahip olacaktır.