Ürün Fotoğraf Çekimi
01.
Profesyonel Ürün Çekimi ile Markanıza Değer Katın
Profesyonel ürün fotoğraf çekimi bir ürünün kimliği ve yapısının en iyi biçimde temsil edilmesi için çeşitli ürün fotoğrafçılığı teknikleri kullanılarak tasvir edildiği önemli bir unsurdur. Ürün fotoğrafçısı ile doğru ürün fotoğrafı, tüketicinin satın alma kararını olumlu yönde etkileyebilmek için kaçınılmazdır.
Ürün çekimi sayesinde öznenin psikanalitik olarak özdeşleşme eğiliminden faydalanan fotoğraf iletisi, kişiyi gündelik hayatı içinde tatmin vaadi ile sarar ve ürün tüketimine yönlendirir. Reklam fotoğrafçılığı ile profesyonel ürün çekimi bireyin gerçekçi bir deneyim yaşamasına imkan tanır.
Ürün çekimi fiyatları dikkate alındığında uzman desteği almadan ürün fotoğrafı veya video çekimi tercihi mobil fotoğrafçılık teknikleri ve becerileri ile mobil cihazlar kullanılarak değerlendirilebilir. Ancak fotoğraf çekim teknikleri ile ürünün kimliğini yansıtan, doğru bir anlatım diline sahip ürün fotoğraf çekimi veya reklam filmi, tanıtım filmi çekimi gibi profesyonel video çekimi istiyorsanız profesyonel fotoğraf ekipmanları ile hizmet veren ürün fotoğrafçısı düşünmelisiniz. Karar vermenizi kolaylaştırmak için ürün fotoğraf çekimi örneklerini hemen inceleyebilirsiniz.
02.
Planlar
Planlar belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak planlarda eklemek veya çıkarmak (ortak özellikler hariç) istediğiniz özellikler varsa özel plan oluşturabilirsiniz.
Basic
Foto
Standard
Foto
Premium
Foto
Not: İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir.
03.
SSS
Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.
Ürün fotoğrafçılığı bir ürünün kimliğini ve işlevini farklı iletişim kanallarında etkili biçimde tasvir edilmesinde kullanılan, kendine özgü fotoğrafçılık tekniklerine sahip bir fotoğrafçılık türüdür. İfade gücü güçlü bir ürün fotoğrafı, işletme veya pazarlama hedeflerine ulaşmaya ciddi katkı sağlar.
1. Stüdyo ürün çekimi 2. Doğal Ortam ürün çekimi 3. Beyaz Fon ürün çekimi 4. Grup ürün çekimi 5. Still Life (yaşam tarzı) ürün çekimi 6. Makro (ayrıntılı) ürün çekimi 7. Ölçekli (karşılaştırmalı) ürün çekimi
İyi ürün fotoğrafçılığı bir ürünün ilgi çekici şekilde temsil edilerek sunulması ve tüketicinin hayatını nasıl ve neden iyileştireceğine dair bağlam sağlamak gibi birçok amaca hizmet eder. Ürün fotoğrafçılığında aynı derecede önemli olan şey hedef kitle ile ilişkilendirilebilir olması gerektiğidir.
Ürün fotoğraf çekimi ile anlatılan ifade dili herhangi bir fiziksel veya e-ticaret işletmesi için hayati önem taşır. Tüketici ürünlerinizi fiziksel olarak göremedikleri veya hissedemedikleri için doğru ürün fotoğrafları sayesinde potansiyel müşterilerin ilgisini çekebilir ve olası satışlarınızı artırabilirsiniz. Ayrıca ürün fotoğrafçılığı web sitenizle etkileşimi artırabilir ve markanıza olan güveni güçlendirir.
Ürün fotoğrafçısı doğru ürün çekimi için gerekli ön hazırlığa, ilgili özellikleri vurgulamak ve doğru mesajları iletmek için çok çeşitli lensler, ışık efektleri ve uzmanlık bilgisine sahiptir. Sektörünüzü anlayan bir ürün fotoğrafçısı hedef pazarınıza en iyi nasıl ulaşacağınızı anlamanıza yardımcı olabilir. En iyi ürün fotoğrafçılarını bulmanın püf noktası konsept ürün fotoğraf çekimi, tanıtım filmi, reklam filmi gibi farklı ihtiyaçlarınızı belirlemektir. Bu nedenle portfolyosunu inceleyip, markanıza uygun olup olmadığı konusunda değerlendirme yapılmalıdır.
Ürün çekimi fiyatları veya tanıtım filmi fiyatları ürünün türü, cinsi, malzemesi, çeşitliliği, niteliği, niceliği, çekim mekanı gibi çok sayıda faktöre ve ürün fotoğraf çekimi süreci için ihtiyaç duyulan zamana göre farklılık göstermektedir. Bazı ürün fotoğrafçısı proje bazlı maliyet hesaplaması kullanırken bazıları ise saatlik ücret formülü kullanır.