Destek

Destek sayfasında konulara göre sık sorulan sorular ve cevapları inceleyebilir, farklı soru veya önerileriniz için iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Çalışma şekli ve işleyişi nasıldır?

Çalışma şekli belirli süreli iş akdine bağlı esnek çalışma biçimine sahip ROWE (sonuç odaklı iş) iş modelidir. Çalışma işleyişi sırasıyla teklif/brief, teklif inceleme/karar, sözleşme/ön-ödeme, iş-süreci (ön-hazırlık, üretim, teslim/onay) ve ödeme aşamalarını kapsar. Web-sitede yer alan Teklif/brief formu Hizmet-Alıcı tarafından doldurularak iletilir, Hizmet-Sağlayıcı formu inceler ve olumlu/olumsuz karar verir. Olumlu karar sonrası Hizmet-Sağlayıcı teklif ile örnek sözleşmeyi iletir, Hizmet-Alıcı teklifi ve örnek sözleşmeyi inceler, olumlu/olumsuz karar verir. Olumlu karar sonrası Hizmet-Sağlayıcı asıl sözleşme ve ödeme tercihi bilgilerinin yer aldığı sipariş formu bağlantısını iletir. Hizmet-Alıcı sözleşme onayı ile beraber siparişini oluşturur, ödeme dekontunu iletir ve sipariş iş planına alınır.

Teklif talebi, geri bildirim hangi iletişim kanalı ile sağlanıyor?

Teklif talepleri yalnızca web-sitede yer alan Teklif/brief formu aracılığıyla Hizmet-Alıcı veya işletme yetkilisi tarafından doldurulup, onaylanarak iletilmelidir. Telefon, E-mail, WhatsApp vb iletişim kanallarından talep edilen tekliflere, olumlu geri bildirim sağlanamamaktadır. Çünkü yalnızca form aracılığıyla iş-akışına entegre olan sistemimiz; doğrulama kontrolü, hizmet konu ve kapsamı, iş durumu, kalite standartları gereği kayıt altına alınır ve tarafınızdan iletilecek olan form verileri esas alınır.

Farklı hizmet konusu için nasıl bilgi veya teklif alabiliriz?

Farklı hizmet konusunun sağlanıp sağlanamaması ile ilgili bilgi için; telefon, e-mail, WhatsApp veya iletişim formu aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz. Teklif için ise; Teklif/brief formu kullanılması gerekmektedir. Forma “Hizmetler” sayfasının en altında yer alan “Özel Teklif Al” butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz. Teklif/brief formundaki ilgili alanların eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Formdaki ilgili alanlara örnek olarak; Hizmet Konusu: Özel Kategori. Plan Adı: Özel Plan. Özel Kategori: Afiş Tasarım. Plan Özellikleri: Net 118x170cm (+5cm pay) dikey, 2 ad. farklı tasarım, 1 ad. farklı ölçüye uygulama, farklı ölçüler; net 350x200cm yatay. Brief: Bursa’da inşaat sektöründe faaliyet gösteren firmamızın yeni konut projesi için kampanya afiş tasarımlarına ihtiyacımız var. Lokasyon ve kalite odaklı bir ana başlık mesajı ile beraber projenin öne çıkan özelliklerini özetleyen bir açıklama metni kullanılabilir. Termin Süresi: 20-30 gün. Tasarımda yer alması gereken metinsel ve görsel verilerin bulunduğu gerekli dökümanlar şu linktedir.

Teklif inceleme/karar aşaması nedir?

Teklif talepleri doğrulama kontrolü, hizmet konu ve kapsamı, iş durumu ve kalite standartları gereği inceleme/karar aşamasından geçer. Örneğin iş durumu Hizmet-Sağlayıcı’nın o anki durumunu ve yeni bir işe uygun olup olmadığını ifade eder. Hizmet-Alıcı teklif talebi kararının bu faktörlerden kaynaklı olumlu/olumsuz değerlendirilebileceğini bilir ve kabul eder.

İş takibi nasıl sağlanıyor?

İş takibi için iş-sürecini oluşturan ön-hazırlık, üretim ve teslim/onay aşamaları ile ilgili durum bildirimleri e-posta yoluyla Hizmet-Alıcı yetkilisine iletilir.

Değer öneriniz nedir?

Verimlilik (Tasarım Üslubu), İşlevsellik (Disiplinler arası Yetkinlik), Tutarlılık (Tümleşik Pazarlama Stratejisi), Sürdürülebilirlik.

Neden sizi tercih edelim?

Çünkü disiplinler arası yetkinliğimin dinamik yapısının sağladığı işlevsellik ve verimlilik ile tümleşik pazarlama stratejilerimin sağladığı tutarlılık ve sürdürebilirlik üzerine güçlü değer önerim var.

Video veya yüz yüze görüşme sağlıyor musunuz?

Teklif veya iş-süreci öncesi/sonrası için çarşamba veya cumartesi günü, 14.00-18.00 saatleri arasında bir (1) saat, video-görüşme (Google Meet) veya yüz yüze-görüşme (Bursa) randevusu web-sitede yer alan iletişim formu aracılığıyla en az iki (2) iş günü öncesi belirlenmek koşuluyla sağlanabilir.

Fikri mülkiyet hakları nelerdir?

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve ilgili mevzuattan doğan/doğacak fikri mülkiyet haklarını kullanma yetkisi (lisans) Müşteriye verilecektir. Fikri mülkiyet hakları iş-yapana ait olacaktır.

Gizlilik politikası neler içerir, veriler güvende mi?

Taraflar kanun ve ilgili mevzuattan kaynaklanan yükümlülükler dışında herhangi bir zamana bağlı olmaksızın bilgileri gizli tutmayı ve açıklamamayı taahhüt eder.

Logo Tasarım

Logo tasarımı nedir?

Logo tasarımı bir marka veya şirket için görsel olarak çarpıcı bir marka oluşturma sanatıdır. Bir logo genellikle şirketi temsil eden veya simgeleyen bir sembol, marka işareti veya görüntüden oluşur. Bir logo çalışması öne çıkmalı ve kolayca tanınmalıdır.

Logo tasarım planına neler dahildir?

Logo tasarımcıları genellikle bir dizi öğe içeren kapsamlı bir logo tasarım planı sunar. Bu plan logonun kendisini çeşitli kanallarda ve platformlarda kullanılabilecek çeşitli dosya formatlarında içerebilir. Plan ayrıca logo dizaynı ile birlikte kartvizit logo ve diğer kurumsal kimlik tasarımlarını da içerebilir. Son olarak logo hazırlama süreci, koyu veya açık arka planlarda kullanılabilecek logo sürümlerinin yanı sıra logonun nasıl kullanılması ve kullanılmaması gerektiğine dair açıklamalar sağlayan marka kimliği talimatlarını içerebilir.

Bir logonun ana işlevi nedir?

Logonun ana işlevi, bir şirketin ürün veya hizmeti ile ilgili tüm nitelikleri çeşitli kanal ve platformlarda doğru biçimde aktarılması için görsel bir temsili olarak hareket etmesidir. Bu nedenle harika bir logonun istisnai bir kavramsallaştırmaya ve uygulamaya sahip olması gerekir.

Logo tasarımcısı tercihi nasıl olmalıdır?

Logo tasarımcısı ararken, işinize en uygun birini seçmelisiniz. Zevkler farklılık gösterdiğinden, bir müşteri için çekici olan örnek logo tasarımları diğerine hitap etmeyebilir. Bazıları tipografik logo benimserken bazıları harf logo tasarım veya 3 boyutlu logo tasarım tercihine yakındır. Fakat logo tasarım diğer tasarım dalları gibi bilim, felsefe, sanat, iletişim bilimleri gibi kuramlar ve ilkeler temelinde evrensel, tutarlı ve rasyonel bir disiplindir. Profesyonel bir logo tasarımcısı kişilik, tutku ve profesyonellik sergilemelidir. Alanında uzmanlık bilgisine, deneyime, yetkinliğe ve araştırma becerilerine sahip olmalıdır.

Logo tasarım fiyatları ne kadardır?

Logo tasarım fiyatları uzmanlık, deneyim ve diğer faktörlere bağlı olarak değişebilir. Harika bir logo tasarlama basit bir eskizden çok daha fazlasını içerir. Logo yapımı veya pazar araştırması, sanatsal beceri ve teknik bilgi, marka tasarımı gibi süreç ve yetkinliklere sahip olmayı gerektirir.

Web Tasarım

Web tasarımı nedir?

Web tasarımı, bir web sitesi içeriğinin farklı cihazlarda üstün kullanıcı deneyimi sağlaması amacıyla işlevsel özelliklerini estetik ilkeleriyle birleştiren planlama, kavramsallaştırma ve uygulama sürecidir. Bu süreç kurumsal web sitesi veya e-ticaret sitesi için kullanıcı arayüzü (UI) tasarımı, kullanıcı deneyimi (UX) ve arka uçtaki teknik kodlama (html, css, js vb) yönlerine kadar tüm aşamaları kapsar.

Web tasarım hizmetleri neler içerir?

Web tasarım hizmetleri bir web sitesinin tasarımını, programlanmasını ve geliştirilmesini içerir. Bazı web tasarımcılar yalnızca tasarım ve geliştirme sağlarken, bazı web site tasarımcısı içerik oluşturma ve SEO hizmetleri de sunabilir. Web tasarım uzmanı genellikle standart ve mobil uyumlu siteler için html, css, xml, javascript vb programlama dillerine de hakimdir.

Web tasarımı türleri nelerdir?

Kurumsal web site veya e-ticaret sitesi için çok sayıda web tasarımı standartları mevcut olsa da, çoğu kişi veya işletme için uygun olanlardan bazıları vardır. Sabit tasarımlı bir web sitesi, tarayıcının boyutu değişse bile ana yapısının değişmediği belirli bir genişliğe sahiptir. Akışkan bir tasarım tarayıcı değiştikçe değişir, sayfayı tarayıcı boyutu genişledikçe yayılan içerikle doldurur ve içeriğin uygun olan her yere akmasına izin veren “akışkan” bir yaklaşım içerir. Duyarlı web sitesi, çeşitli masaüstü ve mobil cihazlarda kullanılan tarayıcılarda çalışmak gibi akıcı bir sitenin bazı özelliklerini içerebilirken, sabit tasarım genellikle tarayıcı içindeki temel çerçeveyle daha sınırlıdır. Temel unsurları içeren minimalist web sitesi tasarımları, belirgin bir şekilde çizimlere yer veren illüstrasyon tasarımları ve hem yazılı hem de görsel içeriği iletmek için metnin baskın olarak kullanıldığı tipografi tasarımları örnek verilebilir. Şahıslar ve kuruluşlar bir web tasarımına karar verirken markalarını, hedef kitlelerini ve ürünlerini göz önünde bulundurmalıdır.

Standart web tasarım süreci nasıldır?

Standart web tasarım süreci, web sitesinin amacının belirlenmesi ile başlar. Genel bir bilgi sitesi, kurumsal site tasarımı veya e-ticaret sitesi birbirinden farklı olacaktır. Kapalı kaynak kodlu siteler ister ücretsiz ister abonelik tabanlı olsun açık kaynak kodlu sitelerden farklıdır. Sitenin işlevselliğini belirlemek ilk adımdır. İkinci adım, sitenin çerçevesini oluşturmaktır. Her sayfanın sitenin genel yapısında nereye oturacağını ve ziyaretçilerin bir sayfadan diğerine nasıl geçeceğini belirlemek kritik derecede önemlidir. Sürecin üçüncü adımı içerik oluşturmaktır. İçerik, arama motoru sıralamasını yükseltecek ve siteye ziyaretçi çekecek olan şeydir. Süreçteki bu üç adım, etkili bir web sitesi oluşturmanın temel yapı taşlarıdır.

Bir web tasarımı iyi yapan şey nedir?

İyi web grafik tasarımı, temiz bir düzen ile başlar ve kolay gezinme ile devam eder. Temiz bir düzen, ziyaretçilerin önemli bilgileri hızlı ve kolay bir şekilde görüntülemesini ve özümsenmesini sağlar. Görüntü, metin ve videonun iyi kullanımı, olağanüstü bir kullanıcı deneyimi sağlamada uzun bir yol kat edecektir. Kolay gezinme, harika bir düzen ile birleştiğinde, ziyaretçilerin sitede arama yapmasına ve kendileriyle son derece alakalı sayfaları ziyaret etmesine olanak tanır. İyi siteler, mümkün olduğunca az tıklamayla gezinmeyi kolaylaştırır. Bu iki şey bir araya geldiğinde sitede daha fazla zaman harcanmasına ve arama motorlarında daha yüksek sıralamalara yol açar.

Doğru web tasarımcısı nasıl seçerim?

Web tasarımcısı seçmenin en iyi yolu portfolyosunu incelemek, gerekli beceri ve yetkinliklere sahip olup olmadığını anlamaktır. Bazıları serbest web tasarımcı olarak hizmet sağlarken bazıları web site tasarım firması olarak hizmet verir. Stilini anlamak için önceki web tasarım örnekleri incelemek ve projenize uygun olan adayı seçmek doğru olandır. Sipariş vermeden önce, işletmenize uygun olduğundan emin olmak için proje gereksinimlerinizi, beklentilerinizi ve bütçenizi her zaman açıklamanız gerekir.

Web sitesi yönetimi veya devri ile ilgili işleyiş nasıldır?

Web sitesi yönetimi isteğe bağlı olup destek sayfasında yer alan “Ücret kapsamı ve isteğe bağlı ekstralar nelerdir” başlığı altında yer alan koşullar çerçevesinde tarafımızdan gerçekleştirilebilir. Tarafımızdan yönetimi söz konusu olduğunda Hizmet-Alıcıya veya başka bir kullanıcıya web site yönetim erişim bilgileri (editör gibi kısmi yetkiler dahil) güvenlik nedeniyle verilmez. Web sitesinin Hizmet-Alıcı tarafından kendi yönetim isteği, hosting değişikliği vb nedenlerinden dolayı devri ile ilgili web sitesi yönetici erişim bilgilerinin talebi halinde; “Kullanıcı talebi ile birlikte domain transferi, web sitesi yönetici erişim bilgilerinin veya sunucu değişikliği nedeniyle site dosyalarının veri tabanı ile beraber kullanıcıya teslim edildiği andan itibaren, hizmet sağlayıcının web site üzerindeki tam kontrolünün ortadan kalkması sebebiyle web sitesi yönetimi ve teknik desteği (güncellemeler dahil) sona erer. Bu andan itibaren web sitesi yazılımı tarafında ortaya çıkabilecek tüm sorunların sorumluluğu kullanıcıya aittir. Dolayısıyla teknik hatalar, performans ve erişim sorunu, ayarların bozulması, güncelleme sorunları, yedekleme, virüs, hacking, mail dahil tüm veri kaybı vb olası tüm sorunlardan Hizmet-Sağlayıcı sorumlu değildir. Kullanıcı bu ileti ve onayı ile tüm uyarı ve koşulları kabul etmiş sayılır.” koşulları ve sorumluluk reddi geçerlidir.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi nedir?

Sosyal Medya Yönetimi markanızı oluşturmak, dönüşümü, satışları ve yatırım getirisini artırmak için kitleyi, hangi araçlarla (içerik / reklamlar / etkileyiciler) ve bütçeyle hedefleyeceğinizi belirlemek için strateji geliştirme ve veri analizi sürecidir. Bu süreç için sosyal medya danışmanlığı kapsamında bir sosyal medya reklam ajansı veya sosyal medya uzmani ile çalışmak her işletme için bir zorunluluktur.

Sosyal medya pazarlaması neden önemlidir?

Sosyal medya pazarlaması, kitlenizle yeni ve daha anlamlı yollarla bağlantı kurmanıza yardımcı olabilecek çok sayıda avantaj sunar. Örneğin instagram reklam verme arayışında olan bir işletme instagram reklam fiyatları ve yönetimi konusunda instagram reklam yöneticisi ile sağladığı işbirliği sayesinde pazarlama hedeflerine daha kolay erişebilir. Sosyal medya reklam yönetimi markanızı daha iyi tanıtmak, işletmenizin dijital varlığını güçlendirmek ve yeni kitlelere ulaşmak için muazzam fırsatlar sunar. Markanız gelişen, duyarlı, saygın bir şirket haline gelir.

Sosyal medya yöneticisi ne iş yapar?

Sosyal medya yöneticisi, bir markanın veya kuruluşun sosyal medyadaki (SM) çevrimiçi varlığını ve imajını denetler. Kurumsal sosyal medya yönetimi gibi misyon ve vizyona bağlı olarak kanalların uygunluğu, analizi ve değerlendirilmesi, bir strateji geliştirme, içerik oluşturma, kullanım analitiği ve proje, kampanya veya sürekli olarak geri bildirimlere yanıt vermeyi içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir. Bazı şirketler şirket içi SM yöneticilerine sahip olmayı tercih ederken, diğerleri bununla ilgilenmek için deneyimli serbest profesyonellere güveniyor.

Sosyal medya yönetimi fiyatları ne kadardır?

Sosyal medya yönetimi fiyat aralığı hizmet türüne bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir. Örneğin, kapsamlı sosyal medya yönetimi, marka bilinirliği için sosyal dinleme, derinlemesine bir içerik takvimi, ücretli facebook ve instagram reklamları ve müşteri adayı oluşturmayı içerir. Tüm bu hizmetler pahalı olabilir. Bununla birlikte çoğu küçük işletme sahibi, bu sosyal medya yönetimi hizmetlerinin yüksek yatırım getirisi göz önüne alındığında, sosyal medya yönetiminin çok uygun maliyetli olduğunu düşünüyor. Dahası bir sosyal medya danışmanı veya sosyal medya ajansı ile işbirliği, şirket içi sosyal medya yönetimi profesyonellerini işe almaktan genellikle daha ucuz olabilir.

Sosyal medya tasarımı nedir?

Sosyal medya tasarımı, bir sosyal medya platformu üzerinden dijital pazarlamanın bir bileşeni olarak kullanılan görsel olarak çarpıcı içeriklerden oluşur. Sosyal medya post tasarımı için stilize fotoğraflar, illüstrasyonlar, videolar ve memeler örnek verilebilir. Söz konusu instagram post tasarım çekiliciği ise görsel içerik metin, ses ve diğer öğeleri de içerebilir.

Doğru sosyal medya tasarımcısı nasıl bulabilirim?

İşletmeniz için doğru sosyal medya tasarımcısı bulmak için öncelikle işletmenizin belirli pazarlama hedeflerini belirlemelisiniz. Hedefleriniz marka bilinirliğini içeriyorsa, duygusal açıdan zorlayıcı görsel içerik oluşturma konusunda usta bir grafik tasarımcıya ihtiyacınız olabilir. Amacınız potansiyel müşteriler oluşturmaksa, doğru türde bir sosyal medya tasarımcısı, yalnızca potansiyel müşterilerin dikkatini çekmekle kalmayıp aynı zamanda belirli bir eylemde bulunmalarına da yol açan görsel içerik anlayışına sahip olacaktır.

Ambalaj Tasarım

Ambalaj tasarımı nedir?

Ambalaj tasarımı bir ürünün tüketici ile anlamlı bir bağ kurulmasını sağlamak amacıyla kişiliğinin veya işlevinin biçimsel unsurlar ile birleştirildiği görsel iletişim sürecidir. Ambalaj tasarımın amacı, bir ürününü tüketiciye ayırt edici bir şekilde ileterek olası satış oluşturmak ve pazarlama hedeflerine ulaşmaktır.

Ambalaj tasarımın 4 temel işlevi nelerdir?

Ambalaj tasarımı için göz önünde bulundurulması gereken dört temel işlev muhafaza, kolaylık, koruma ve iletişimdir. İyi bir ambalaj tasarımı özellikle perakende ürünleri için önemlidir. Örneğin satılan bir ürün sınırlı sayıda ise kutu tasarımları veya ürün ambalajı bunu yansıtması gerekir.

Ne tür ürünlerin ambalaj tasarımına ihtiyacı var?

Bir pakette gelen her ürünün bir ambalaj tasarımına ihtiyacı vardır. Buna işletmenin mağazasında yer alan veya çevrimiçi olarak kargoyla göndereceği çok çeşitli ürünler dahildir. Örneğin çikolata, kahve, zeytinyağı, parfüm vb. Ürün ambalajı tasarımı örneğin şampuan şişesindeki etiket gibi basit bir sticker tasarım veya şık logolar ve grafiklerle özel tasarım kutu içine yerleştirilmiş bir teknoloji ürünü gibi ayrıntılı olabilir.

Bir ambalaj tasarımı iyi yapan şey nedir?

İyi ambalaj tasarımı ürüne bağlı olarak değişecektir. Farklı tüketim mallarının tasarımları için farklı hedefler olacaktır. Örneğin bir parfüm ambalaj tasarımı sade ve şık bir algı amacı taşırken, bir çocuk oyuncağı ambalajının parlak ve eğlenceli olması gerekebilir. İyi bir ambalaj tasarımı içindeki ürünle uyumlu, göz alıcı, görsel olarak hoş ve akılda kalıcı olmalıdır.

Ambalaj tasarımcısı seçerken nelere dikkat etmeliyim?

Ambalaj tasarımcısı, tasarım sürecini baştan sona yönlendirir. İşlevsel ve tüketiciye hitap eden ambalajlar oluşturmak için biçim, renk ve tipografi gibi grafik tasarım öğelerini kullanarak dikkat çekici ambalaj malzemeleri üzerine prototip tasarlar ve uygular. Ambalaj tasarımı doğru yapıldığında güçlüdür ve bir ürünü popüler, daha iyi bilinen markalar arasında bir kahraman yapabilir. Bunu doğru yapmak uzman bir ambalaj tasarımcısının becerilerini gerektirir. Bu nedenle bir ambalaj tasarımcısının portfolyosunu inceleyerek başlamak her zaman en iyisidir. Tarzlarını anlamak için önceki ambalaj tasarım örnekleri inceleyin ve size uygun olup olmamasına göre değerlendirin.

Ambalaj tasarımı fiyatları ne kadardır?

Ambalaj tasarımı fiyatları ürünün türü, cinsi, malzemesi, çeşitliliği, niteliği, niceliği gibi çok sayıda faktöre ve tasarım süreci için ihtiyaç duyulan zamana göre farklılık göstermektedir. Bazı ambalaj tasarım ajansı veya ambalaj tasarımcısı proje bazlı maliyet hesaplaması kullanırken bazıları ise saatlik ücret formülü kullanır.

Ürün Fotoğraf Çekimi

Ürün fotoğrafçılığı nedir?

Ürün fotoğrafçılığı bir ürünün kimliğini ve işlevini farklı iletişim kanallarında etkili biçimde tasvir edilmesinde kullanılan, kendine özgü fotoğrafçılık tekniklerine sahip bir fotoğrafçılık türüdür. İfade gücü güçlü bir ürün fotoğrafı, işletme veya pazarlama hedeflerine ulaşmaya ciddi katkı sağlar.

Ürün fotoğrafçılığı çeşitleri nelerdir?

1. Stüdyo ürün çekimi 2. Doğal Ortam ürün çekimi 3. Beyaz Fon ürün çekimi 4. Grup ürün çekimi 5. Still Life (yaşam tarzı) ürün çekimi 6. Makro (ayrıntılı) ürün çekimi 7. Ölçekli (karşılaştırmalı) ürün çekimi

Ürün fotoğrafçılığını iyi yapan şey nedir?

İyi ürün fotoğrafçılığı bir ürünün ilgi çekici şekilde temsil edilerek sunulması ve tüketicinin hayatını nasıl ve neden iyileştireceğine dair bağlam sağlamak gibi birçok amaca hizmet eder. Ürün fotoğrafçılığında aynı derecede önemli olan şey hedef kitle ile ilişkilendirilebilir olması gerektiğidir.

Neden ürün fotoğraf çekimine ihtiyacım var?

Ürün fotoğraf çekimi ile anlatılan ifade dili herhangi bir fiziksel veya e-ticaret işletmesi için hayati önem taşır. Tüketici ürünlerinizi fiziksel olarak göremedikleri veya hissedemedikleri için doğru ürün fotoğrafları sayesinde potansiyel müşterilerin ilgisini çekebilir ve olası satışlarınızı artırabilirsiniz. Ayrıca ürün fotoğrafçılığı web sitenizle etkileşimi artırabilir ve markanıza olan güveni güçlendirir.

Ürün fotoğrafçısı seçimi nelere göre belirlenmelidir?

Ürün fotoğrafçısı doğru ürün çekimi için gerekli ön hazırlığa, ilgili özellikleri vurgulamak ve doğru mesajları iletmek için çok çeşitli lensler, ışık efektleri ve uzmanlık bilgisine sahiptir. Sektörünüzü anlayan bir ürün fotoğrafçısı hedef pazarınıza en iyi nasıl ulaşacağınızı anlamanıza yardımcı olabilir. En iyi ürün fotoğrafçılarını bulmanın püf noktası konsept ürün fotoğraf çekimi, tanıtım filmi, reklam filmi gibi farklı ihtiyaçlarınızı belirlemektir. Bu nedenle portfolyosunu inceleyip, markanıza uygun olup olmadığı konusunda değerlendirme yapılmalıdır.

Ürün çekimi fiyatları ne kadardır?

Ürün çekimi fiyatları veya tanıtım filmi fiyatları ürünün türü, cinsi, malzemesi, çeşitliliği, niteliği, niceliği, çekim mekanı gibi çok sayıda faktöre ve ürün fotoğraf çekimi süreci için ihtiyaç duyulan zamana göre farklılık göstermektedir. Bazı ürün fotoğrafçısı proje bazlı maliyet hesaplaması kullanırken bazıları ise saatlik ücret formülü kullanır.

Google Reklam Yönetimi

Google reklam nedir?

Google reklam, arama sonuçları veya google reklam ağında web sitelerin görünürlüklerini artırarak  erişim ve etkileşim gibi reklamcılık hedeflerine ulaşmayı sağlayan ücretli bir çevrimiçi platformdur. Google ads reklam yönetimi ile çevrimiçi reklamı yapılan bağlantıya tıklayan her ziyaretçi için ödeme yapmayı içerir.

Google reklam türleri nelerdir?

Google reklam türleri arasında Arama ağı reklamları, Görüntülü reklamlar, Video reklamlar, Alışveriş reklamları, Discovery reklamlar, Uygulama reklamları, Yerel arama ağı reklamları, Akıllı reklamlar, Maksimum performans reklamları gibi google reklam türleri bulunmaktadır.

Google reklam işletmem için neden önemlidir?

Google reklam işletmeler için önemlidir çünkü satın alma yolculuğunun ortasında arama motoru sonuçları aracılığıyla hedef kitlenin önüne çıkar. Çoğu kişi bir satın alma işlemi yapmadan önce çevrimiçi araştırma yaptığından, yalnızca iyi içerik sağlamakla kalmayıp aynı zamanda bu içeriği google ads reklamları ile tanıtan işletmeler muhtemelen potansiyel alıcılarla bağlantı kuracaktır. İşletmeler, bir arama motoru pazarlama stratejisini başarılı bir şekilde dahil ederek potansiyel alıcılarla bağlantı kurduklarında, kampanya harcamalarıyla orantılı olarak gelirlerini artırabilirler.

Google reklam (SEM) ve SEO hizmetleri arasındaki fark nedir?

Google reklam (SEM) ve SEO arama motorları aracılığıyla web sitesi trafiğini artırmayı hedeflerken, bu hedefe nasıl ulaştıkları konusunda farklılık gösterirler. Temel olarak SEO, organik (ücretsiz) trafik için uzun vadeli bir strateji iken, Google ads reklamları (SEM) hızlı sonuç veren ücretli bir arama stratejisidir. SEO, arama sonuçlarındaki organik sıralamasını iyileştirmek için bir web sitesinin içeriğini ve yapısını optimize etmeye odaklanır. Zamanla, dönüşüm hunisinin üst kısmında her daim yeşil kalan trafiği yönlendirmeye yardımcı olur. Öte yandan Google reklamları (SEM) arama sonuçlarının en üstünde görünmek için çoğunlukla ücretli reklamları kullanır. Dönüşüm hunisinin alt kısmındaki dönüşümleri artırmaya yardımcı olur. Her iki strateji de dijital pazarlama için hayati öneme sahiptir.

Google reklam uzmanı ararken nelere dikkat etmeliyim?

Google reklam uzmanı bir reklam kampanyasını arama sonuçlarında veya google reklam ağında doğru biçimde organize ve optimize etme becerisine ve yetkinliğine sahip kişidir. Bu nedenle Google ads uzmanı seçerken google reklamları konusunda deneyimi ve referansları, google sertifikaları, google algoritma ve ads güncellemeleri konusunda yeniliklere hakimiyeti, google reklam politikalarına bağlılığı gibi kriterlere dikkat edilmelidir.

Google reklam ücretleri ne kadardır?

Google reklam ücretleri veya kampanya bütçesi hedef kitlenin büyüklüğü, hedef konum, sektörel rekabet seviyesi, hedef kelime ve kampanya türü, niteliği, niceliği, tıklama başına maliyet gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Google reklam kampanyalarınızı planlarken iş hedeflerinizle uyumlu ve kaynakları dikkate alan gerçekçi bir bütçe belirlemek önemlidir.

Ücret kapsamı ve isteğe bağlı ekstralar nelerdir?

Ücret kapsamı sadece ilgili hizmet planı için önceden belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir. Bu nedenle (varsa) her bir metinsel, görsel içeriğin veya bilgi ve düşüncenin; iş sürecinin başında eksiksiz biçimde iletilmesi yükümlülüğü Hizmet-Alıcı’ya aittir.

Ödeme şekli ve işleyişi nasıldır?

Fatura düzenleme sınırı tutarı altındaki işler için; ücretin tamamı peşin/avans olarak tahsil edilir. Fatura düzenleme sınırı tutarı üzerindeki işler için; her iş ücreti toplamının 1/2’si iş öncesi peşin/avans, kalan kısmı iş teslimi ile beraber tahsil edilir. Ödeme yöntemi tercihe bağlı olarak iki (2) biçimde gerçekleşir:

1. Aracı Ödeme-Faturalama Servis-Sağlayıcısı ile ödeme: Ruul.io çevrimiçi ödeme tahsilatı ve faturalama hizmeti veren küresel Servis-Sağlayıcısıdır. Link ile ödeme yöntemi kullanılarak ticari kredi kartı, ticari banka havale/eft seçeneği sağlar. Aracı Servis-Sağlayıcı (Ruul) kendi ticari ünvanı ile +KDV’li faturayı (yurtdışı), Hizmet-Alıcı’ya yasal süre (7gün) içinde düzenler ve iletir. Bu ödeme yöntemi yalnızca “Kurumsal Siparişler” için geçerlidir. Ödemeler için bir işletme kredi kartı veya bir işletme banka hesabı kullanmanız gerekir. Kart üzerindeki veya gönderici hesap üzerindeki isim, faturada belirtilen şirket ismiyle aynı olmalıdır. Kişisel kartlar veya bireysel hesap işlemleri kabul edilmemektedir.

Not: Ödeme yöntemi tercihiniz “Aracı Servis-Sağlayıcısı ile ödeme” olursa, teklif NET tutarına +kdv (%20) ekleneceği unutulmamalıdır. Ayrıca Servis-Sağlayıcı sisteminde KYB (Know Your Business) şirket doğrulaması olduğu için kurumsal e-posta adresi (örn. [email protected]) zorunluluğu vardır. Kurumsal e-posta yok ise siparişten önce herhangi bir alan-adı kayıt kuruluşundan domain kaydı gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Bu gerekli işlem için farklı bir firmadan (isteğe bağlı) ayrı bir hosting hizmeti almadan sadece domain kaydı ile nasıl kurumsal e-posta açılacağı ile ilgili teknik destek için iletişim formundan mesaj göndermeniz yeterlidir.

2. Aracısız Hizmet-Sağlayıcı hesabına doğrudan banka havale/eft ile ödeme: Bu ödeme yöntemi yalnızca “Bireysel Siparişler” için geçerlidir. Ödemeler için bir bireysel banka hesabı kullanmanız gerekir. Gönderici hesap üzerindeki adı-soyadı, sipariş formunda belirtilen adı-soyadı ile aynı olmalıdır. Ticari (işletme) hesap işlemleri kabul edilmemektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

Aracı ödeme ve fatura servisi nedir? Neden kullanılıyor?

Ödeme ve fatura servisi güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde ödeme alma ve faturalama işlemlerinin gerçekleştirildiği, web tabanlı üçüncü parti çevrimiçi bir platformdur. Ödeme ve fatura servisi, Hizmet-Alıcı’nın kolay şekilde ödeme gerçekleştirip faturalandırma hizmetini almasını sağlarken, esnek iş gücü ve güvenli çalışmasını sağlar. Aracı Servis-Sağlayıcı’nın olmasının sebebi iş modelimiz, finans süreçlerini hız ve verimlilik esaslarına göre minimize ve optimize ederek, zamanını ve enerjisini projenin üretim sürecine ağırlık verecek şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle sınıfının en iyi servisi ve uygulamalarını sunan üçüncü parti esnek platformlar ile entegre çalışır. Ayrıca ödeme ile ilgili bilgileriniz gizlilik esasına dayanarak, veri tabanımızda saklanmadığı için altyapı yatırımı, testler ve güvenlik sorunlarını tamamen ortadan kaldırır.

İptal ve iade koşulları nelerdir?

Ödeme bekleyen sipariş işleme alınmadığı için iki (2) iş günü sonunda kendiliğinden iptal edilir. Ödemesi onaylanan sipariş mücbir veya kontrol edilemeyen nedenlerden dolayı belirlenen sürede teslim edilememesi durumunda yazılı olarak bilgilendirilir. Böyle bir durumda yeni süre ve/veya şartlar belirlenebilir veya iş iptal edilerek ödeme yapılan kanal ile ücret iade edilir.

İşin türüne ve kapsamına göre saatlik, günlük, haftalık, aylık ücretlendirme veya çalışma süresine bakılmaksızın sabit ücretlendirme yapılır. İş teslimine kadar olan süreç emek, zaman maliyeti ve diğer zorunlu harcamalar (telif, lisans, abonelik vb) kapsamındadır. Söz konusu iş TPE tescil mevzuatı, zaman damgası ve diğer ilgili kanunlar (FSEK – 5846) gereği kişi/kuruluş veya markaya özel hazırlandığı için başkasına satışı, devri veya tekrar kullanılabilirliliği mümkün değildir. Bu nedenle onaylanmayan veya olumsuz sonuçlanan iş ile ilgili ödenen peşin/avans ücreti iade edilemez.