Hizmetler

İyi tasarım, müşterilerinizin satın alma kararını olumlu etkileyen kaçınılmaz unsurdur.

Logo Tasarım

Özgün ve dikkat çekici logo tasarımı ile markanızı ön plana çıkarıp işletmenizin karakterini yansıtarak kalıcı bir iz bırakın.

Web Tasarım

Mobil uyumlu, hızlı ve kullanıcı dostu web tasarım ile dijital kanallarda görünür hale gelerek işinizin büyümesini kolaylaştırın.

Sosyal Medya Hizmetleri

Sosyal medya yönetimi ile web sitesi trafiği, marka bilinirliği, dönüşümleri ve satışları artırmak gibi hedeflere kolay ulaşın.

Ambalaj Tasarım

Ambalaj tasarımı ile tüketicinin satın alma kararını olumlu etkileyip satış gücünüzü yükselterek pazarlama hedeflerinize ulaşın.

Ürün Fotoğraf Çekimi

Ürün Fotoğraf Çekimi ile doğru bir anlatım diline ve duygusal çekime sahip olarak tüketiciye olumlu bir deneyim yaşatın.

Google Reklam Yönetimi

Google reklamları ile bütçenizi verimli kullanıp doğru kitleye doğru zamanda doğru mesajla ulaşarak dönüşümlerinizi artırın.

03.

SSS

Daha fazla sık sorulan sorular için destek sayfasını inceleyebilirsiniz.

Çalışma şekli ve işleyişi nasıldır?

Çalışma şekli belirli süreli iş akdine bağlı esnek çalışma biçimine sahip ROWE (sonuç odaklı iş) iş modelidir. Çalışma işleyişi sırasıyla teklif/brief, teklif inceleme/karar, sözleşme/ön-ödeme, iş-süreci (ön-hazırlık, üretim, teslim/onay) ve ödeme aşamalarını kapsar. Web-sitede yer alan Teklif/brief formu Hizmet-Alıcı tarafından doldurularak iletilir, Hizmet-Sağlayıcı formu inceler ve olumlu/olumsuz karar verir. Olumlu karar sonrası Hizmet-Sağlayıcı teklif ile örnek sözleşmeyi iletir, Hizmet-Alıcı teklifi ve örnek sözleşmeyi inceler, olumlu/olumsuz karar verir. Olumlu karar sonrası Hizmet-Sağlayıcı asıl sözleşme ve ödeme tercihi bilgilerinin yer aldığı sipariş formu bağlantısını iletir. Hizmet-Alıcı sözleşme onayı ile beraber siparişini oluşturur, ödeme dekontunu iletir ve sipariş iş planına alınır.

Teklif talebi, geri bildirim hangi iletişim kanalı ile sağlanıyor?

Teklif talepleri yalnızca web-sitede yer alan Teklif/brief formu aracılığıyla Hizmet-Alıcı veya işletme yetkilisi tarafından doldurulup, onaylanarak iletilmelidir. Telefon, E-mail, WhatsApp vb iletişim kanallarından talep edilen tekliflere, olumlu geri bildirim sağlanamamaktadır. Çünkü yalnızca form aracılığıyla iş-akışına entegre olan sistemimiz; doğrulama kontrolü, hizmet konu ve kapsamı, iş durumu, kalite standartları gereği kayıt altına alınır ve tarafınızdan iletilecek olan form verileri esas alınır.

Farklı hizmet konusu için nasıl bilgi veya teklif alabiliriz?

Farklı hizmet konusunun sağlanıp sağlanamaması ile ilgili bilgi için; telefon, e-mail, WhatsApp veya iletişim formu aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz. Teklif için ise; Teklif/brief formu kullanılması gerekmektedir. Forma “Hizmetler” sayfasının en altında yer alan “Özel Teklif Al” butonuna tıklayarak ulaşabilirsiniz. Teklif/brief formundaki ilgili alanların eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Formdaki ilgili alanlara örnek olarak; Hizmet Konusu: Özel Kategori. Plan Adı: Özel Plan. Özel Kategori: Afiş Tasarım. Plan Özellikleri: Net 118x170cm (+5cm pay) dikey, 2 ad. farklı tasarım, 1 ad. farklı ölçüye uygulama, farklı ölçüler; net 350x200cm yatay. Brief: Bursa’da inşaat sektöründe faaliyet gösteren firmamızın yeni konut projesi için kampanya afiş tasarımlarına ihtiyacımız var. Lokasyon ve kalite odaklı bir ana başlık mesajı ile beraber projenin öne çıkan özelliklerini özetleyen bir açıklama metni kullanılabilir. Termin Süresi: 20-30 gün. Tasarımda yer alması gereken metinsel ve görsel verilerin bulunduğu gerekli dökümanlar şu linktedir.

Teklif inceleme/karar aşaması nedir?

Teklif talepleri doğrulama kontrolü, hizmet konu ve kapsamı, iş durumu ve kalite standartları gereği inceleme/karar aşamasından geçer. Örneğin iş durumu Hizmet-Sağlayıcı’nın o anki durumunu ve yeni bir işe uygun olup olmadığını ifade eder. Hizmet-Alıcı teklif talebi kararının bu faktörlerden kaynaklı olumlu/olumsuz değerlendirilebileceğini bilir ve kabul eder.

İş takibi nasıl sağlanıyor?

İş takibi için iş-sürecini oluşturan ön-hazırlık, üretim ve teslim/onay aşamaları ile ilgili durum bildirimleri e-posta yoluyla Hizmet-Alıcı yetkilisine iletilir.

Ücret kapsamı ve isteğe bağlı ekstralar nelerdir?

Ücret kapsamı sadece ilgili hizmet planı için önceden belirlenen özelliklerle sınırlıdır. İsteğe bağlı olarak sunum/teslim sonrası yenileme/güncelleme gibi ekstra değişiklik talepleri; işin türü, niteliği, niceliği (adet), harcamalar (telif, lisans vb) ve gerekli zaman (saat, gün vb) gibi faktörlere göre belirlenip ayrıca ücretlendirilir. Bu nedenle (varsa) her bir metinsel, görsel içeriğin veya bilgi ve düşüncenin; iş sürecinin başında eksiksiz biçimde iletilmesi yükümlülüğü Hizmet-Alıcı’ya aittir.

Ödeme şekli ve işleyişi nasıldır?

Fatura düzenleme sınırı tutarı altındaki işler için; ücretin tamamı peşin/avans olarak tahsil edilir. Fatura düzenleme sınırı tutarı üzerindeki işler için; her iş ücreti toplamının 1/2’si iş öncesi peşin/avans, kalan kısmı iş teslimi ile beraber tahsil edilir. Ödeme yöntemi tercihe bağlı olarak iki (2) biçimde gerçekleşir:

1. Aracı Ödeme-Faturalama Servis-Sağlayıcısı ile ödeme: Ruul.io çevrimiçi ödeme tahsilatı ve faturalama hizmeti veren küresel Servis-Sağlayıcısıdır. Link ile ödeme yöntemi kullanılarak ticari kredi kartı, ticari banka havale/eft seçeneği sağlar. Aracı Servis-Sağlayıcı (Ruul) kendi ticari ünvanı ile +KDV’li faturayı (yurtdışı), Hizmet-Alıcı’ya yasal süre (7gün) içinde düzenler ve iletir. Bu ödeme yöntemi yalnızca “Kurumsal Siparişler” için geçerlidir. Ödemeler için bir işletme kredi kartı veya bir işletme banka hesabı kullanmanız gerekir. Kart üzerindeki veya gönderici hesap üzerindeki isim, faturada belirtilen şirket ismiyle aynı olmalıdır. Kişisel kartlar veya bireysel hesap işlemleri kabul edilmemektedir.

Not: Ödeme yöntemi tercihiniz “Aracı Servis-Sağlayıcısı ile ödeme” olursa, teklif NET tutarına +kdv (%20) ekleneceği unutulmamalıdır. Ayrıca Servis-Sağlayıcı sisteminde KYB (Know Your Business) şirket doğrulaması olduğu için kurumsal e-posta adresi (örn. [email protected]) zorunluluğu vardır. Kurumsal e-posta yok ise siparişten önce herhangi bir alan-adı kayıt kuruluşundan domain kaydı gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Bu gerekli işlem için farklı bir firmadan (isteğe bağlı) ayrı bir hosting hizmeti almadan sadece domain kaydı ile nasıl kurumsal e-posta açılacağı ile ilgili teknik destek için iletişim formundan mesaj göndermeniz yeterlidir.

2. Aracısız Hizmet-Sağlayıcı hesabına doğrudan banka havale/eft ile ödeme: Bu ödeme yöntemi yalnızca “Bireysel Siparişler” için geçerlidir. Ödemeler için bir bireysel banka hesabı kullanmanız gerekir. Gönderici hesap üzerindeki adı-soyadı, sipariş formunda belirtilen adı-soyadı ile aynı olmalıdır. Ticari (işletme) hesap işlemleri kabul edilmemektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

Aracı ödeme ve fatura servisi nedir? Neden kullanılıyor?

Ödeme ve fatura servisi güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde ödeme alma ve faturalama işlemlerinin gerçekleştirildiği, web tabanlı üçüncü parti çevrimiçi bir platformdur. Ödeme ve fatura servisi, Hizmet-Alıcı’nın kolay şekilde ödeme gerçekleştirip faturalandırma hizmetini almasını sağlarken, esnek iş gücü ve güvenli çalışmasını sağlar. Aracı Servis-Sağlayıcı’nın olmasının sebebi iş modelimiz, finans süreçlerini hız ve verimlilik esaslarına göre minimize ve optimize ederek, zamanını ve enerjisini projenin üretim sürecine ağırlık verecek şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle sınıfının en iyi servisi ve uygulamalarını sunan üçüncü parti esnek platformlar ile entegre çalışır. Ayrıca ödeme ile ilgili bilgileriniz gizlilik esasına dayanarak, veri tabanımızda saklanmadığı için altyapı yatırımı, testler ve güvenlik sorunlarını tamamen ortadan kaldırır.

İptal ve iade koşulları nelerdir?

Ödeme bekleyen sipariş işleme alınmadığı için iki (2) iş günü sonunda kendiliğinden iptal edilir. Ödemesi onaylanan sipariş mücbir veya kontrol edilemeyen nedenlerden dolayı belirlenen sürede teslim edilememesi durumunda yazılı olarak bilgilendirilir. Böyle bir durumda yeni süre ve/veya şartlar belirlenebilir veya iş iptal edilerek ödeme yapılan kanal ile ücret iade edilir.

İşin türüne ve kapsamına göre saatlik, günlük, haftalık, aylık ücretlendirme veya çalışma süresine bakılmaksızın sabit ücretlendirme yapılır. İş teslimine kadar olan süreç emek, zaman maliyeti ve diğer zorunlu harcamalar (telif, lisans, abonelik vb) kapsamındadır. Söz konusu iş TPE tescil mevzuatı, zaman damgası ve diğer ilgili kanunlar (FSEK – 5846) gereği kişi/kuruluş veya markaya özel hazırlandığı için başkasına satışı, devri veya tekrar kullanılabilirliliği mümkün değildir. Bu nedenle onaylanmayan veya olumsuz sonuçlanan iş ile ilgili ödenen peşin/avans ücreti iade edilemez.

04.

Aradığınız çözümü bulamadınız mı?

Özel kategoriniz için teklif isteyin veya sorularınız için iletişim formundan mesaj gönderin, ihtiyaçlarınızı gözden geçirelim ve işletmenize uygun en doğru çözümleri önerelim.

Multidisipliner Tasarımcı, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Sosyal medya hizmetleri